Welcome! Login or register.
FAQ     Search
It is currently Tue Aug 14, 2018 11:49 pm
View unanswered posts | View active topics All times are UTC - 5 hours
Board index » General Discussion » Public

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
Xiaoxiangyu

Post subject: ongeluk hechtende
PostPosted: Fri Dec 01, 2017 1:24 am 
In die Nike Internationalist Dames laatste zweterige maanden van mijn zwangerschap, toen ik naar het kantoor slingerde en nog een andere ontmoeting doormaakte terwijl mijn baby tegen mijn blaas schopte, fantaseerde ik over mijn "year off" op dezelfde manier waarop ik nu fantaseer over het inchecken een hotel alleen: obsessief, verlangend, weemoedig.

Frans leren, reizen, een memoires schrijven: op mat verlof ging ik alles doen.

Oh, de dingen die ik zou bereiken! Ik zou zo fit zijn van mijn dagelijkse joggen met mijn baby. Mijn huis zou zo georganiseerd zijn van alle doe-het-zelf-projecten die ik onder de knie had terwijl hij vredig sliep. Ik keerde terug naar de beroepsbevolking, meer bekwaam en verstandig van alle artikelen en boeken waarin ik mezelf onderdompelde nadat hij elke avond gelukzalig in slaap was gevallen.

Zelfs toen de maanden van mijn www.wahlvieh.de zwangerschapsverlof langskwamen in een waas van spuug en slapeloosheid, klampte ik me vast aan deze dromen - dat wil zeggen, tot twee weken voor de eerste verjaardag van mijn zoon. Ik werd wakker en realiseerde me dat ik nog steeds een zwangerschapslegging droeg (niet per se naar keuze), ik las niets anders dan mama-blogs in een jaar (zo nu en dan zou een actueel nieuwsartikel zijn weg vinden naar mijn newsfeed, maar ik nam aan dat het was satire: "Kijk, schat, iemand schreef nog een grappig artikel over die Nike Air Max 2017 Damen boze oranje man!"), en de meeste "memoires schrijven" die ik had gedaan was in het eenregelige dagboek van mijn zoon, dat ik stopte abrupt toen hij drie weken oud was. ("Je hebt vast heel veel gehuild vandaag, schat, ik vraag me af of het koliek is." Spoiler: Het was koliek.)

???Moeder doet yoga terwijl ze haar pasgeboren baby in de gaten houdt
???Matverlof: verwachtingen versus realiteit Met 52 weken werk - een eeuwigheid, eigenlijk - voelde het altijd alsof ik zoveel meer tijd had. Zodra mijn baby twintig uur per dag stopte met schreeuwen en de hele nacht doorsliep, of misschien nadat ik zijn dutje had opgeschoond, stopte hij met tandwervelingen en zijn scheidingsangst overwon, ik zou absoluut beginnen met het schrijven van mijn roman.

Terwijl ik nog steeds zwanger was, verslond ik een oudboek waarin stond hoe de Fransen Nike Air Max Command Femme hun baby's opvoeden als zelfverzachtende, onafhankelijke, gehoorzame kinderen die de hele nacht doorslapen, te beginnen bij drie maanden oud (door bevrediging uit te stellen), terwijl hun ouders genieten krachtige seksleven en vervullende carrières en trakteer uzelf op zachte kazen en gedurfde wijnen.

'Dit', zei ik tegen mijn man terwijl hij het boek in zijn gezicht zwaaide. "We doen dit."

Toen werd mijn zoon geboren en schreeuwde zes maanden lang alsof hij was neergeschoten elke keer als hij niet werd vastgehouden. Net als dat, werd ik een per ongeluk hechtende ouder en al die fantasie?n over wat ik tijdens zijn dutjes of na het naar bed gaan (oefeningsvideo's, zijn babyboek, mijn belastingen) zou doen, werden vervangen door de realiteit van eetaanvallen, terwijl ik keek alle zeven seizoenen van Gilmore Girls (plus het Adidas Nmd Donna vervolg) toen mijn zoon in mijn tepel snurkte.

Langzaam maakte de rest van mijn mat-leave-fantasie?n plaats voor mijn nieuw-moeder-realiteit. Ik had gedroomd om met mijn zoon te reizen (baby's eerste vliegtuigrit, baby's eerste duik in de oceaan, baby's eerste paspoortstempel), maar we bereikten het nauwelijks verder dan het buurtpark. Ik stelde me voor dat ik veranderde in een huisgodin, maar in plaats daarvan heb ik een jaar lang voorgekookte rotisserie-kippen gekocht en McCain Deep 'n Delicious Cake rechtstreeks uit de vriezer gegeten. Ik was op zijn minst van plan mijn babyfoto's in plakboeken te organiseren. In plaats daarvan is mijn telefoon zo vol met onbedrukte babyafbeeldingen dat ik onlangs mijn kaart- en weer-apps moest verwijderen om een ??foto te maken van mijn zoon die een fedora droeg (zeker de moeite waard!).

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Board index » General Discussion » Public