Welcome! Login or register.
FAQ     Search
It is currently Fri May 25, 2018 11:21 am
View unanswered posts | View active topics All times are UTC - 5 hours
Board index » General Discussion » Public

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
Xiaoxiangyu

Post subject: enthousiast over verbeteren
PostPosted: Wed May 16, 2018 3:35 am 
Hardlopen is iets waar ik altijd van heb gehouden; vanaf de eerste dag voelde het gewoon goed. Zelfs na Nike Roshe Run Femme al die jaren houd ik er nog steeds van om te rennen, te trainen en te concurreren. Dat is het deel van mijn leven dat ik dit volgend jaar met je zal delen. Als moeder, ondernemer en sporter wil ik met je delen wat me de deur uit doet.

De deur uitstappen voor een run maakt me een betere moeder. Het is dat ene moment van mijn tijd dat ik voor de dag krijg. En laten we eerlijk zijn, ik heb alle endorfines nodig die ik kan krijgen als ik met mijn 2-jarige omga. Het geeft me de energie en het uithoudingsvermogen om gelijke tred te houden met mijn 3 jongens. Het helpt bij mijn algemene humeur en hoe ik de dag benader. Als ik niet de gelegenheid heb om alleen te rennen, is het ook een geweldige manier om buiten te zijn met mijn zoon in de baby-jogger. Hij vindt het heerlijk om me op runs te vergezellen en soms is dat de motivatie die ik nodig heb.

Mijn run voedt mijn creativiteit als ontwerper. Tijdens de daadwerkelijke run is mijn geest vrij om te dwalen over wat ik wil bereiken. Ik word ge?nspireerd door de natuur: de seizoenen en mijn omgeving. Ik vind post-run dat ik productiever en creatiever ben. Op dagen dat ik een run mis, merk ik dat ik minder gefocust ben en weinig energie heb. Dus ik ga rennen ...

Als atleet is er één constante. Die constante stelt doelen. Die doelen waren ooit om lifetime-bests uit te voeren en titels te winnen. Tegenwoordig zijn die doelen misschien om een ??afstand af te leggen die ik nog nooit eerder heb afgelegd, mijn tijd te verslaan met een koers van vorig jaar of een snelle tijd in de mijl te rijden.

Wat het specifieke doel ook is, het doel is om me uit mijn comfortzone te duwen. Dat is waar je echt begint te leren over jezelf als een atleet.

Dit is wat mij motiveert om elke dag consistent te werken. Wat komt je de deur uit? Ik kijk er naar uit om elke maand meer met je te delen.

Thanksgiving is net om de hoek, dus velen van ons nemen de balans op van alle goede dingen in ons leven. Een van de dingen waar ik dankbaar voor ben, is rennen - en dat omvat de goede kilometers, de slechte kilometers en alles daar tussenin.

Ik weet dat ik niet alleen sta in dat sentiment, en een goed voorbeeld is Sharon Li, die dankbaar is voor de manier waarop hardlopen haar leven heeft veranderd. Sharon besloot om te gaan hardlopen als haar 2015 Nieuwjaarsresolutie nadat ze met enkele Adidas Zx 500 Femme collega's had gesproken over wat het betekende om in aanmerking te komen voor de Boston Marathon. Ik ontmoette haar toen ze een jaar Atlanta Track Club's In-Training-programma's won als onderdeel van een stille veiling. Ze wist bijna niets over hardlopen in die tijd, maar wilde graag alles leren wat ze kon.

Sharon is zeer competitief en enthousiast over verbeteren. In minder dan drie jaar heeft ze al meer dan 5.000 mijl gelopen en acht marathons voltooid, naast andere races. Ze besefte al snel dat marathontraining discipline en consistentie vereist, eigenschappen die ze zeker heeft toegepast op zowel hardlopen als het leven. Haar harde werk heeft zijn vruchten afgeworpen - Sharon bereikte haar doel en BQed dit najaar!

Maar Sharon was niet alleen in die prestatie. Haar echtgenoot, David, kwalificeerde zich ook voor Boston in dezelfde race. Hij begon snel te rennen nadat ze het deed, Nike Air Max 2017 Donna en nu is het een familie-aangelegenheid. Hun dochter, de zussen en neven van Sharon zijn nu allemaal lopers. Sharon zegt dat het een passie is die hun gezin bij elkaar brengt.

Hoewel Sharon weet dat de Boston Marathon een zware cursus kan zijn, is ze klaar voor meer voorbereiding en planning als ze naar haar doel toe werkt. Ik kan niet wachten om te zien hoe haar training vordert en de resultaten op de racedag!

Het klinkt misschien raar, maar we moeten allemaal meer dankbaarheid tonen voor het harde werk dat we hebben gedaan. Het is wat ons over de finishlijn brengt en ons in staat stelt onze doelen te verpletteren. Het kan zelfs anderen inspireren om te genieten van een actieve levensstijl. Hardlopen is niet altijd gemakkelijk, maar die momenten van grit maken ons sterker.

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Board index » General Discussion » Public