Welcome! Login or register.
FAQ     Search
It is currently Wed Dec 19, 2018 10:34 am
View unanswered posts | View active topics All times are UTC - 5 hours
Board index » General Discussion » Public

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
Xiaoxiangyu

Post subject: ontwerpfuncties te delen
PostPosted: Tue Dec 04, 2018 3:42 am 
Eerder vandaag plaatste Saucony een preview van de Nike Air Zoom Pegasus 32 Mujer Kinvara 5 op hun blog (met dank aan Marc S. voor de waarschuwing!). Ik was teleurgesteld door de Kinvara 4, met als belangrijkste problemen de strakke pasvorm van de voorvoet en het gebrek aan stretch in de upper. Anderen hebben ook duurzaamheidsproblemen gemeld met het monofilament bovenmateriaal. Het lijkt erop dat Saucony misschien wat van deze feedback heeft gehoord en geprobeerd heeft om deze kwesties van de 5e iteratie van een van mijn favoriete schoenen aan te pakken.

Met de Kinvara 5 heeft Saucony een ander type gaas (waarvan ze zeggen dat het duurzamer is) verwerkt met veel gelaste overlays in gebieden die de neiging hebben te scheuren - het gaas ziet er bijna zo uit als dat op het rastertype A5. Ze hebben ook extra rubber aan de zool toegevoegd om de duurzaamheid te vergroten, en de tussenzool is gemaakt van een duurzamere Nike Air Max 270 Damen EVA (moeilijk te zeggen of die laterale voorvoetpeulen EVA of rubber van de foto's zijn). Dit is hoe Saucony de enige updates beschrijft:

"Het Kinvara 5-middenzool / buitenzoolplatform is ook nieuw en gemaakt van een verbeterd EVA + -materiaal met betere slijtvastheid dan ooit tevoren. Op de buitenzool hebben we ook kleine plaatsingen van iBR + rubber toegevoegd voor meer duurzaamheid en demping aan de buitenkant van de voet, waar zware slijtage typerend is voor veel Kinvara-fans. "

Het klinkt alsof Saucony ook met het interieur van de nieuwe Kinvara speelde op manieren die het misschien leuker zouden maken voor sockless-slijtage - ik hou van het geluid hiervan!

"We hoorden ook verzoeken om een ??gladdere, zachtere kraagvoering naast de huid (of sok). Deze versie van de Kinvara is voorzien van een superzacht materiaal genaamd Nike Air Huarache Womens RunDry? dat zorgt voor een geweldig instapgevoel en helpt beschermen tegen hete plekken en schuren tijdens de vlucht. "

Ik had gehoord dat de nieuwe Kinvara meer "trainerij" zou zijn dan de vorige edities, en het ziet eruit als een complexere schoen, maar Saucony meldt dat het nieuwe model deze functies toevoegt zonder in te boeten op het lichte gewicht waar Kinvara-fans dol op zijn geworden.

De releasedatum voor de Kinvara 5 is 1 mei 2014 en ik hoop dat de K5 een van mijn favoriete schoenmodellen aflost na een teleurstellende 4e editie!

Wat denk je, zijn de veranderingen ten goede of ten kwade aan de Kinvara?

Newton heeft geen grote neus in de trail-running markt. Hun eerste poging tot een trailschoen, de Terra Nike Internationalist Donna Momentum, was in feite een licht aangepaste versie van hun Sir Isaac-trainer (een schoen waar ik helemaal niet van Nike Air Max 95 Femme hield) en ik slaagde er gewoon in om hem uit te proberen. Newton neemt een tweede crack op een trailschoen met de release van de BoCo AT (niet de beste naam ...). Op basis van vroege specificaties en afbeeldingen, leek de BoCo AT er echt op om een ??aantal ontwerpfuncties te delen met de Newton Energy, een van mijn favoriete raceschoenen dit jaar, en dus was ik opgewonden toen een paar bij me aankwam (Disclosure: de schoenen die hier zijn besproken werden door Newton kosteloos verstrekte media monsters verstrekt).

Toen ik de BoCo AT uit de doos haalde, was mijn eerste idee dat ze eruit zagen als een geweldige wintersportschoen. Hoewel ik niet zeker weet of dit de intentie van Newton is, schreeuwt de rode en groene Nike Air Max 2017 Mujer colorway gewoon Kerstmis. Als de kerstman een trailrunner is, zijn dit de schoenen voor hem! De geslagen voorvoeten (nokken op de uitsteeksels, dubbele gesjouwd, secundaire nokken, niet zeker hoe ze te beschrijven ...) leken een beetje klamp zoals die goede tractie suggereerde in sneeuw / knapperig ijs, en de bovenste stof was veel dikker dan ik had verwacht, wat suggereerde warmte. Mijn eerste gevoelens zijn bevestigd na ongeveer 20 mijl hardlopen in de schoenen, meestal in temperaturen onder het vriespunt op paden en rotsachtige onverharde wegen (ik zou nog een aantal runs willen uitstellen voordat ik het kon beoordelen, maar ik denk dat ik heb deze schoen is redelijk goed gepositioneerd voor mijn doeleinden en Nate kan een vervolgbeoordeling doen vanuit het ultraperspectief).

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Board index » General Discussion » Public