Welcome! Login or register.
FAQ     Search
It is currently Fri Mar 22, 2019 9:45 pm
View unanswered posts | View active topics All times are UTC - 5 hours
Board index » General Discussion » Public

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
Xiaoxiangyu

Post subject: hogere pasvorm wordt steeds
PostPosted: Fri Jan 11, 2019 1:26 am 
Bovenop alles zit een mooie standaard binnenzool van Nike met 5 mm voering (gemeten door mijn remklauw) en 1/2 mm ademende neonstof.

Dit type binnenzool Adidas Zx 750 Mujer was erg vergelijkbaar met degene die ik had in mijn Pegasus 29s, die 1500 mijl duurde voordat ze kleine kraters onder mijn tenen begonnen te verslechteren. Dat is een ding om te overwegen met dit soort 2 + mm dikke inlegzolen.

De squishiness is er voor een paar honderd mijlen, en dan comprimeert je voet geleidelijk het schuim in een zeer aangepaste pasvorm voor je voeten. Daarom is het Nike Air Pegasus 83 Pánské soms moeilijk om een ??nieuw paar schoenen te vinden die net zo goed passen als je oude paar schoppen.

Je merkt aan de bovenkant dat Nike hardlopers een laag risico wilde geven voor comfort.

Je hebt geen overmatig flexibel textiel zoals te zien is op hun Free Motion Flyknit-lijn schoenen, of een bootie die je hiel op gaat, of een slappe hiel die zich vormt naar de achterkant van je voet.

Je krijgt voldoende flexibiliteit en stabiliteit met Nike Air Max 97 Dámské hun Flymesh (gemanipuleerde mesh) bovenkant die zich om de hele schoen heen wikkelt met slechts een enkele naad achter de hiel. Het gaas is vrij stevig, met een paar bubbelachtige openingen boven de toebox die de zijkanten van het vetersysteem omwikkelen voor ademend vermogen.

De enige structuur in het bovendeel bevindt zich in de hiel en ik vind dat het de perfecte hoeveelheid is, genoeg om deze schoenen op te doen terwijl ik met je voeten in de schoen sta zonder de schoenen los te maken en geen zorgen te maken dat de hak volledig onder je voeten instort. De dunne wikkel rond de achterkant van de hiel is voorzien van een paar strepen reflecterend materiaal, wat een geweldig iets is om te zien op dagelijkse trainers.

De belangrijkste kenmerken om te onderzoeken op de bovenste surround het veter-systeem. Nike behield zijn Nike Air Pegasus 83 Femme Flyknit-systeem op de schoenen van het vorige model, maar verborg de meeste ondersteunende snaren onder de ontworpen mesh. Je ziet alleen de toppen van de lussen rond de veters gaan. In datzelfde gebied waar de veters doorlopen, zijn de Flyknit-lussen een duurzame transparante overlay die het vetersysteem versterkt. Dit houdt het bovenste schoon zonder opdringerige stoffen overlays toe te voegen.

Een laatste belangrijke opmerking over het bovenste deel is de pasvorm. De tong is minder als een tong, en meer als de bovenkant van een binnenste teenomslag. Dit type systeem met een hogere pasvorm wordt steeds gebruikelijker in hardloopschoenen, waarbij er in principe twee lagen zijn naar de bovenzijde.

De eerste buitenste laag bevat de logo's, coole ontwerpen en veters, maar reikt niet volledig over de bovenkant van de schoen omdat Nike Air Max 2017 Womens deze een gat heeft voor de tong. Er is dan een tweede laag die achter het vetersysteem loopt tot aan de tong, wat zorgt voor een veel zachtere en snugger-pasvorm. Hierdoor blijft de tong rondlopen en krijgt de schoen 2x de stof en extra duurzaamheid rond de mediale en zijkanten van de schoen.

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Board index » General Discussion » Public