Welcome! Login or register.
FAQ     Search
It is currently Fri Mar 22, 2019 9:36 pm
View unanswered posts | View active topics All times are UTC - 5 hours
Board index » General Discussion » Public

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
Xiaoxiangyu

Post subject: zachte demping bieden
PostPosted: Fri Jan 11, 2019 1:50 am 
De eerste versie van de Nike LunarEpic werd vorig jaar ge?ntroduceerd. De schoen is oorspronkelijk uitgebracht als een middenstuk, waardoor deze een bovenwerk heeft dat niet alleen rond je voet gewikkeld is, maar ook je enkel.

Als het ging om het uitvoeren van de "midden" -versie van de schoen eindigde Adidas Superstar Mens het veroorzaken van problemen met wrijven en blaarvorming. Enige tijd nadat het midden was vrijgegeven, introduceerde Nike de LunarEpic Low.

De LunarEpic Low was in essentie exact dezelfde schoen, behalve dat Nike Air Max Thea Femme de bovenste meer van de traditionele vliegstijl was. Vorig jaar heb ik de eerste versie van LunarEpic Low besproken en een aantal dingen gevonden die ik leuk vond en niet leuk vond.

Specifiek vond ik dat de schoen een mooi bovenwerk had maar geen verfijning had als het ging om de tussenzool en de totale rit.

De nieuwe versie probeert de mensen uit de LunarEpic halverwege te pakken, en LunarEpic Low en combineert ze tot één schoen, The LunarEpic, flyknit low 2.

Het eerste dat opvalt aan de jaren versie van de schoen is het bovenwerk. Het is nu helemaal uit één stuk. Er is geen afzonderlijke tong, of eigenlijk geen los stuk in het bovendeel. Het hele ding glijdt verder als een sok.

De veters komen over de bovenkant van de sok en zijn bevestigd aan flywire-kabels die zijn verankerd aan de tussenzool. Mijn eerste indruk na het aantrekken Nike Air Max 2017 Mujer was iets aan de negatieve kant.

Over het algemeen voelde het comfortabel, maar de schoen voelde erg los in de hiel. Nadat ik de schoenen had vastgebonden, werd de pasvorm samengebracht door de flywire-kabels en Asics Gel Lyte 3 Femme voelde de schoen zich zeer comfortabel.

De tussenzool is in het minst niet veranderd voor de nieuwe versie van LunarEpic. Het enige dat is veranderd, is een nieuwe binnenzool die bestaat uit een zeer zacht en opgevuld schuim in vergelijking met de binnenzool van vorig jaar.

De tussenzool bevat nog steeds Lunarlon-demping met lasergesneden groeven. Ik heb echt genoten van de Lunarlon-demping in de Vomero 12, maar helaas vond het voor het tweede jaar op rij dat deze schoen een comfortabele hoeveelheid kussen ontbeerde.

De buitenzool is ook identiek aan de versie van vorig jaar, wat betekent dat je drie afzonderlijke pads rubber Adidas Nmd Mujer krijgt met lasergesneden groeven die lijken op topografische lijnen op een kaart.

Het probleem dat ik heb met deze tussenzool is dat het gewoon dood voelt. Het zou Lunarlon-demping moeten zijn, maar het vertoont Nike Air Max 90 Heren geen enkele eigenschap van die demping.

Degenen die bekend zijn met Lunarlon verwachten nu lichtgewicht tussenzolen die zachte demping bieden met een mooie rebound.

De LunarEpic 2 heeft het zachte gedeelte naar beneden, maar zodra je voet stoot, wordt elke energie die op het voorwaartse momentum wordt uitgeoefend, gedempt.

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Board index » General Discussion » Public